2 3 4 5 6

Hakkımızda

Lazolina kurulduğu günden itibaren kalite ve farklılık felsefesini benimsemiş, müşteri memnuni- yetini temel ilke edinen bir yapıya sahip olmuştur. Lazonina özellikle büyük beden hazır giyim sektöründe, rahatlık ve şıklık faktörlerinin bir arada olduğu kendine özgü tasarımları ve geniş ürün yelpazesiyle, sektördeki önemli bir tarz boşluğunu misyon üstlenmiştir. Tüm Arap ülkeleri, Tüm Balkan ülkeleri, Amerika, Almanya, İngiltere, Hollanda, Fransa, Rusya, Ukrayna ihracat yaptığımız ülke yelpazesinden sadece birkaçıdır. Lazolina marka tescilli ve patentlidir.



Misyon & Vizyon

En son teknolojik gelişmelere dayanan, yenilikçi yapısı ile uluslararası ölçekte seçkin ve saygın bir imaja sahip; Türkiye'nin sanayileşme ve kalkınmasına hizmet etmeyi ideal olarak benimseyen, ülke ekonomisine üretim, ihracat ve istihdam ile katkı sağlayan, topluma ve çevreye duyarlı, müşterilerine kaliteli mal ve hizmet sunmayı ilke edinmiş, ortaklarına düzenli bir karlılık sağlamayı amaçlayan ve de tüm çalışanları ile bu hedeflere kitlenmiş, kendi sektöründe lider bir dünya markası olmaktır.



Kalite Politikamız

Çalışanlarımızla bir şirket kültürü içinde birleşip bütünleşmek, onların yüksek motivasyona ulaşmalarını ve şirketimiz ailesine mensup olmaktan gurur duymalarını sağlamak; küresel piyasaları ve teknolojik gelişmeleri yakından izlemek, bunlara hızla adapte olmak, AR-GE çalışmalarına önem vererek rekabet gücü yüksek yeni ürünler geliştirmek, bunun için dünyanın teknoloji lideri firmalarıyla yakın ilişkiler içine girmek, güvenirliliğe ve yüksek iş ahlakına birinci derecede önem vererek piyasada saygın bir yere sahip olmak.



Mükemmellik

Günümüz iş dünyasında, işletmelerin faaliyetlerini gerçekleştirebilmeleri için pek çok iç ve dış faktörle başa çıkmaları gerekmektedir. Pazardaki şiddetli rekabet, teslimatları kısa sürede yaparken, kaliteyi ve maliyetleri de sıkı kontrol altında tutmayı gerektirmektedir. 1. Sonuçlara Yönlendirme 2. Müşteri Odaklılık 3. Liderlik ve Amacın Tutarlılığı 4. Süreçler ve Verilerle Yönetim 5. Çalışanların Geliştirilmesi ve Katılım 6. Sürekli Öğrenme, Yenilikçilik ve İyileştirme 7. İşbirliklerinin Geliştirilmesi



Satış Pazarlama

"Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti"ni ilke edinmiş olan Gül Tekstil, ürünlerini ağırlıklı olarak dış pazarlara ihraç etmekte ve bu pazarlardaki payını her geçen gün müşterilerine sunduğu iyi hizmet ve kaliteli ürünleri ile arttırmaktadır. Kurulduğu günden beri aldığı ihracat birinciliği ödülleri ve uluslararası platformlarda geçerliliği tescillenmiş kalite belgeleri ile saygın müşterilerinin tercihi olan Gül Tekstil, ürünlerini dünyanın dört bir yanına ihraç etmektedir.